Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Kahramanmaraş’ta 9 işçi zehirlendi!

Kahramanmaraş’ın Afşin ilçesinde bulunan Afşin-Elbistan A Termik Santrali’nde yürütülen bakım ve revizyon çalışmaları sırasında yaşanan olayda 9 işçi hastanelik oldu.

Kahramanmaraş’ın Afşin ilçesinde bulunan Afşin-Elbistan A Termik Santrali’nde yürütülen bakım

Kükürtdioksit gazından etkilendikleri değerlendirilen işçiler, tedavi altına alınırken olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Edinilen bilgilere göre olay, santralin 2’nci ünitesinde devam eden revizyon çalışmaları esnasında meydana geldi. Çalışma sırasında bazı işçilerde rahatsızlık belirtilerinin görülmesi üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi.

İhbar üzerine santrale sevk edilen sağlık görevlileri, gazdan etkilendiği belirtilen 9 işçiye olay yerinde ilk müdahaleyi yaptı. Daha sonra ambulanslarla Afşin Devlet Hastanesi’ne sevk edilen işçiler, gözlem ve tedavi amacıyla hastanede kontrol altına alındı.

Hastanede tedavileri sürdürülen işçilerin sağlık durumlarının yakından takip edildiği öğrenilirken, olayın kesin nedeninin belirlenmesi için ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatıldığı bildirildi.