Kükürtdioksit gazından etkilendikleri değerlendirilen işçiler, tedavi altına alınırken olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Edinilen bilgilere göre olay, santralin 2’nci ünitesinde devam eden revizyon çalışmaları esnasında meydana geldi. Çalışma sırasında bazı işçilerde rahatsızlık belirtilerinin görülmesi üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi.
İhbar üzerine santrale sevk edilen sağlık görevlileri, gazdan etkilendiği belirtilen 9 işçiye olay yerinde ilk müdahaleyi yaptı. Daha sonra ambulanslarla Afşin Devlet Hastanesi’ne sevk edilen işçiler, gözlem ve tedavi amacıyla hastanede kontrol altına alındı.
Hastanede tedavileri sürdürülen işçilerin sağlık durumlarının yakından takip edildiği öğrenilirken, olayın kesin nedeninin belirlenmesi için ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatıldığı bildirildi.
