Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün simgesi olan aşure etkinliğinde katılımcılar aynı sofrada buluşarak Muharrem ayının manevi atmosferini birlikte yaşadı. Program, kardeşlik ve dayanışma duygularının pekiştiği anlamlı bir buluşmaya sahne oldu.
MÜSİAD Kahramanmaraş Şube Başkanı Şerafettin Özcan, programın ardından yaptığı değerlendirmede, etkinliğe gösterilen ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Özcan, “Birlik, beraberlik ve bereketin simgesi olan Aşure Programımızı; şehrimizin kıymetli protokolü, değerli üyelerimiz ve hemşehrilerimizin yoğun katılımıyla gerçekleştirdik. Muharrem ayının manevi atmosferinde aynı sofranın bereketini paylaşmanın, kardeşlik ve dayanışma duygularını pekiştirmenin mutluluğunu yaşadık.” ifadelerini kullandı.
Programa katılarak destek veren tüm misafirlere teşekkür eden Özcan, “Programımıza teşrif ederek bizleri onurlandıran şehrimizin kıymetli protokolüne, değerli üyelerimize ve tüm misafirlerimize gönülden teşekkür ediyor, bu anlamlı buluşmanın birlik ve beraberliğimizin güçlenmesine vesile olmasını temenni ediyoruz.” dedi.

Şerafettin Özcan, açıklamasını, “Rabbim muhabbetimizi, birlik ve beraberliğimizi daim; bereketimizi ise bol eylesin.” duasıyla tamamladı.
MÜSİAD Kahramanmaraş Şubesi’nin düzenlediği aşure programı, katılımcılar arasında dayanışma ve kardeşlik bağlarını güçlendiren anlamlı organizasyonlardan biri olarak takdir topladı.

