Gerçekleştirilen ziyarette ilçenin mevcut durumu, vatandaşların beklentileri ve Dulkadiroğlu’nun geleceğine yönelik yürütülen çalışmalar ele alındı. Görüşmede, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesi adına kurumlar arası iş birliği ve ortak aklın önemi üzerinde duruldu.
İlçe Başkanı Ferhuşoğlu, devlet kurumlarıyla uyum içerisinde çalışmanın önemine dikkat çekerek, ilçeye hizmet noktasında koordinasyonun güçlendirilmesi gerektiğini ifade etti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Ferhuşoğlu, Kaymakam Hicabi Aytemür’e misafirperverliği ve samimi ev sahipliği için teşekkür etti. İlçenin gelişimi ve vatandaşların huzuru için yürütülen çalışmalardan dolayı Aytemür’e başarı dileklerini iletti.
MHP Dulkadiroğlu İlçe Başkanı Ökkeş Yüksel Ferhuşoğlu, açıklamasının sonunda Dulkadiroğlu için çalışmalarını aralıksız sürdüreceklerini belirterek, “Milletimize hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
