Şehrimizi derinden sarsan yangın faciası sonrası derin bir teessür içinde olduğunu belirten Başkan Şerafettin Özcan, yayımladığı mesajda şu ifadelere yer verdi:
“Kahramanmaraş’ın Onikişubat ilçesi Boğaziçi Mahallesi’nde meydana gelen yangında hayatını kaybeden kardeşler için derin üzüntü içindeyiz. Vefat edenlere Allah’tan rahmet, kederli ailelerine ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyoruz.”
