Acı olayın ardından Ateş Gold Yönetim Kurulu Başkanı ve iş insanı Muhammed Ateş, bir taziye mesajı yayımladı.
Yaşanan elim olaydan büyük üzüntü duyduğunu belirten Ateş, hayatını kaybeden kardeşlere Allah’tan rahmet dileyerek ailelerine ve yakınlarına başsağlığı temennisinde bulundu.
Muhammed Ateş mesajında, “Onikişubat ilçemizin Boğaziçi Mahallesi’nde meydana gelen yangında üç kardeşimizin hayatını kaybettiği haberini derin bir teessürle öğrenmiş bulunuyorum. Hepimizi yasa boğan bu acı olayda yaşamını yitiren kardeşlerimize Cenab-ı Allah’tan rahmet, kederli ailelerine, yakınlarına ve sevenlerine sabır ve başsağlığı diliyorum. Rabbim böyle acıları bir daha yaşatmasın” ifadelerine yer verdi.
