Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, yeni iş yerinin hayırlı olması temennisinde bulunan Çabukel, Davarcıoğlu’na bol ve bereketli kazançlar diledi.
Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Ahmet Çabukel, “Mehmet Ali Davarcıoğlu Başkanımızı Çocuk Hastanesi karşısındaki yeni yerinde ziyaret ettik. Hayırlı, uğurlu olsun. Allah hayırlı ve bol kazançlar nasip etsin.” ifadelerini kullandı.
Mehmet Ali Davarcıoğlu ise nazik ziyaretinden dolayı Ahmet Çabukel’e teşekkür ederek, iyi dileklerinin kendisi için büyük anlam taşıdığını belirtti.
Yeni eczanenin vatandaşlara sağlık alanında kaliteli hizmet sunması hedeflenirken, ziyaret günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
